Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

segmen dari Jiakreatifelt: header dulu hingga kini

Segmen dari Jia ni memang berbeza dari segmen-segmen yang lain. Segmen ni mintak kita kumpulkan header2 dari duluuuuu hingga sekarang. Okey ni lah koleksi header aku  ... sorrylah kalau tak berapa nak cantek .

DULU




KINI


Tag : SM , EIKA , ZURA & my lovely follower ^_^





11 000 orang sayang Tarzan!!:

Mohd Shafarizan said...

thanks for joined and shared.:-) dear.kreatif la u.keep blogging..:-)

Supermiza. said...

ok! woi woi! aku di TAG woi!! haha. untongla banyak header. :p

jia creatifelt said...

dear: mohd shafarizan tu my hubby punyer blog.tak perasan pulak terkomen gna blog suami.mf yerkk..btw,thanks sekali lagi^^

izzati_bloging said...

ouh its okey dear... welcome ..saya memang menanti-nanti kedatangan jia.

masyiFadz said...

bw kat blog awk kejp...jgn lupa bw kt blog sy tau

kinara kinatara said...

budak hijau datang sini...

wah cantiknye header2 awak...
banyak pulak 2...

:)nice belog 2..

Hanif Idrus said...

Menarik ini..good luck

Ety said...

header yg 2nd tu cute. Ety suka,. yg latest ni, simple but nice.

happy blogging dear :D

faridah nazurah said...

babe.. aku xdpt nak join sebab gambar header aku semua dah xde.. hehe haritu format balik laptop. lupa nak save gambar2 kat pendrive

Nurrul said...

comel2 header kamu..dari segmen yg sama http://youismysoul.blogspot.com/2012/06/segmen-dari-jiakreatifelt-header-dulu.html

*mengundi header kamu :)
http://youismysoul.blogspot.com/2012/06/segmen-dari-jiakreatifelt-header-dulu_28.html

▼S Y▲ said...

mia dh undi header kamu.. :) http://melodyqaseh.blogspot.com/2012/06/segmen-dari-jiakreatifelt-header-dulu_29.html