Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

Leganya rasa kalau dapat ...

 Panasnya Malaysia sekarang ni... di tengah-tengah petang isnin ni mesti ramai yang kepenatan . Yelah mesti ramai yang baru sampai rumah setelah seharian berkerja ditambah pulak cuaca sekarang yang panas terik . Memang best sangat lah kan kalau dapat menikmat sesuatu yang sejuk kan!!! Gulp~~ aku teringat cendol! aku memang suka cendol . Ada yang suka tambah tapai, pulut, jagung dan macam-macam lagi . Yang pasti nya cendol memang pilihan yang tepat kalau nak menghilangkan rasa dahaga. harga nya pon murah dalam RM2.00 je pon dah boleh dapat .


Mamak cendol satuuu!!!


ABC aka ais batu campur pon sedap.
Pilihan time gaji baru masuk hehehe ..


5 000 orang sayang Tarzan!!:

my eyes for shine said...

wah! sedapnyeeeee~

faridah nazurah said...

ABC= ABANG BERAK CAIR.. haha

izzati_bloging said...

@faridah nazurah sengal je .. tak senooh hahaha

Fatihah said...

sedapnya cendol :D

Hanif Idrus said...

SEDAPNYA!!!!!!!!!!!!!!!