Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

Pilihan Masa Depan


Siapa je yang tak pernah mengimpikan something yang mewah kan?! Hari ni aku nak merealisasikan impian aku tu dekat sini jugak!! tak kira!!! hahaha.. Kereta impian aku kini dan masa depan... 




Toyota 86.

Harga dia tak payah cakap lah kan... memang kempislah poket, RM 243,000*.Harap-harap dalam sepuluh tahun lagi aku dapat beli kereta nih. InsyaAllah kalau ada rezeki lebih . Tak salah kalau nk mengimpikan sesuatu !!! Jadi kena usaha lebihlah lepas nih. 






3 000 orang sayang Tarzan!!:

faridah nazurah said...

haaha mau terberak nak bayar roadtax dengan bulanan nya nnt..

izzati_bloging said...

hahaha tau x pe... tak lah mampu ke tak.. hehehe

KorN said...

fuhh.. semarrt memang la semart... tapi semart lagik bmw yg aku impikan.. hehehe