Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

Maaf, saya bukan pembodek!!!

SAYA BUKAN PEMBODEK!!! Mungkin saya  tak cukup perfect dari semua aspek untuk semua orang sukakan saya tapi saya tak suka lah kalo orang yang kita respect betindak bias!!!  Kalau setakat bias je its okey!! but tak perlulah nak pandang rendah dekat org mcm aku nih.. walaupun kami tak pandai nak  'B.O.D.E.K  rapat-rapat' dengan 'dia' tak beerti yang kami tak hormat 'dia'.. kami amat menghormati dia dgn ilmu yang diberikan ..tapi apa yg berlaku ... akibat sikapnya ... rasa hormat tu tiba-tiba terbang je...


Apa yang menjadi ketidakpuasan hati bukan lah layanan yang diberikan terhadap pembodek tetapi sikap dia yang memandang rendah kepada kami.


Mungkin aku ni bukan lah orang yang dapat dibanggakan untuk org layan aku lebih.. tapi aku x pernah terhingin untuk meminta layanan yang sedemikian rupa sebab mak bapak aku dah bagi aku lebih daripada yang aku perlukan ... dan buat si pembodek tegar ... aku rasa korang ni mesti mangsa kurang kasih sayang ibu bapa kan?? sebab tu lah korang kena mengemis kasih sayang daripada orang yg tidak mempunyai setitis pon pertalian darah dengan korang.. so desprate!!!  dan kesian nya dekat mak bapak korang sebab kena berkongsi anak...hahaha !!!


Memang entry ni kedengaran agak kasar!!! tapi entry ni sekadar nak teguran atas semua ketidakadilan yang jelas dimata saya, jadi saya nak minta maaf kepada sesiapa yang kurang selesa dengan apa yang cuba saya katakan!!

7 000 orang sayang Tarzan!!:

SoLy SoLicious said...

kdg, kite xleh nk puaskan hati smua org kn..

Unknown said...

hohoho aku memang sentap dgn manusia bajet bagus tu. sialan je

Nasz said...

saya minta maaf. cuma nak tegur je. jgn marah ye? mungkin bahagian mak dan bapak dia tu tak perlu ditulis sebab kalau org lain ckp ttg mak dan bapak kita camtu, kita rasa camne? sori ye? Niat nak tegur je.

MOHD NASER.com

afzalsukasuki said...

kaki bodek!huh kasi kuarantin keje sensorang je.haha

izzati_bloging said...

@NasZ terima kasih atas teguran ... mungkin saya agak emosi... saya akan amik yg positif drpd teguran itu...

Nasz said...

jangan marah ye? risau gak kalau ada yang terasa. saya pun tak la perfect sangat.

MOHD NASER.com

PCL said...

emosi kena kontrol..mungkin anda saja yg memahaminya..ceriakan diri dgn blogging dan muhasabah diri , dekat diri kpd Allah.