Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

Alhamdulillah



Bersyukur kehadrat allah atas segala peluang yg dikurniakan... semalam aku bersama kawan-kawan pergi ke majlis perkahwinan cikgu kami tetapi bukan sebagai tetamu... Yang penting penat tu memang tak terasa walaupun banyak yang kami kena settle kan... aku dengan zura buat dengan hati yang terbuka.. akhirnya tugas MC pon berakhir dgn sempurna... tak buat reherseal nok!!!  alhamdullilah, allah mempermudahkan urusan kami... walaupon ada yg memperlekehkan usaha kami( ingat tak entry aku yang berapi tuh) SINI ... time tuh otak aku mmg tak center ... Hehehe.. maaf??? entahlah susah ...dua tahun aku menghadapinya... masihkah ada kata2 maaf?? 

YANG PENTING AKU DAH DAPAT JOB BARU!!!
hehehehe... bkn tu yg penting actually , pengalaman tu lagi berharga...

2 000 orang sayang Tarzan!!:

eika said...

untunglah dapat job :p

izzati_bloging said...

@ eika... job tu yg pertama dn yg terakhir kot...