Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

KAD RAYA TAHUN NIH...


Yeahh!!!!!!!!! walaupun tahun nih zati x lah beraya sakan... mmg x raya pun sbb exam... STPM lg yuhhh...tapi aku still dpt Kad Raya!! yg spesel nye kali nih izzati dapat kad raya dari KLINIK tau?? macam mana yer tu???? erm kalo nak tau pegi lah kat klinik hati tuhhh!!! Seriussssslyyyyyyyy zati suka kad raya nih... comel ... tapi zati sebenarnya x kisah pun psl cantek ke tak... walau apa-apa pun terima kasih yer doc ira!! selamat hari raya aidilfitri !!! and all the best for exam.. aku pon exam thun nih.. so nseb kita lebih kurang lah... hahaha

p/s : sorry lah zati baru jer dpt buat entry... zati sibuk sekarang nih.. yer rr trial dah dkt.. nk blogwalking sangggatt pon tak sempat... so maaf lah kalo zati tak dapat buat kunjungan balas dkat semua yg sudi singgah kat sini...

5 000 orang sayang Tarzan!!:

Santri T.P.I.N.I said...

terima kasih izati... selamat hari raya

Clara said...

Cr pown dapat kad raya tp dr Soly..

btw, Selmaat hari raya!!

Cik Baju Kurung said...

jeles . cbk tak dapat pun kad raya . -.-

My Name is Mar said...

Tak payah raya.. Belajar yang penting..
hu-hu-hu!

tia @ Ini Kisah Tia said...

wahh , tajuk kemain lagi ye :)