Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

AMARAN UNTUK SEMUA UMAT ISLAM!!!

Sebenarnya aku bukan nak bagi amaran dalam entry ni.. sesaja jer wat gempak!! hehehe... macam mana puasa korang ??cukup 30 hari??? hehehe.. persiapan raya ??? beli baju raya...buat ke beli kuih raya...pasang pelita?? sudah ker?? kalo sudah bguslah..memang korang bersemangat nak raya!!! sebenarnya entry kali nih aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua umat islam !!! Dan MAAF lah kalau aku ada terkasar bahasa ke dlm berblogging nih... maaf yerp!!! yang on the way nak balik ke kampung tuh.. aku pon nak balik kampung nih..kat Muar so tak lah jauh sgt kan! JOM IKOT AKU BALIK KAMPUNG!!hahaha...

Apa-apa pun berhati-hati k!!! 

Khas untuk korang!!! blogger!!! 


p/s : kalau korang dpt byk duit  raya jgn lupakan aku yg x beraya sakan nih tau!!hahaha.. jangan main mercun yek!!!


6 000 orang sayang Tarzan!!:

faridah nazurah said...

tak beraya lah sangat kau nih.. haha. tu yg balik kampung tu bukan beraya ke kak oi. dh tu baju siap liplap2 lagi..

kotak bulat said...

selamat hari raya! kb pun mintk maaf kalau ada mengguriskan hati.. :)

Clara said...

Selamat Hari raya..

Tak beraya sakan kowt thun nie.. Sudah besar laa..

heheh~~

iMBobo said...

mmg gempak la hehe ingatkan ape td.. selamat hari raya juga ye! :)

SoLy SoLicious said...

nak ikut jugak balik kg... heeee

shaliza khairi said...

selamat hari raya jugak =)
kampung dekat muar ke? alolo. sekampung la kite ek. hehe.~