Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

TERLIUQ WAKTU BERBUKA PUASA


aku mmg kuat mkn!!! hahaha.. aku cme tolak kayu dgn batu jer ..hehe ..hari2 pegi sekolah aku bkn nyer simpan duit tapi... aku habeskan dgn makan,makan,dan makan..hahaha tp kalo bln puase perut ak nih agak memahami skit..prut ak pon tau sgan taw!! :D

Tapi aku mmg x tahan bile waktu pose nampak spagheti cream mushroom kat baker cottage..
Super supreme wit chees lava.. dgn spaghetti olio prawn Pizza Hut ...hurm xyah tunggu bln puase skrg pon aku dah meleleh air liuq!! hah!! sapa nak belanja aku ni??!! hehe.. :p

p/s : pape pon msakan yg ak pnah makan ..masakan mama aku tetap the best giler!! 
btw, tq A.T.H.I.R.A sbb ajak zati!! good luck!!

8 000 orang sayang Tarzan!!:

✿ cik atie said...

agree!

Apple Zara said...

Erk, sedap tu. haha :)

Elie Lily said...

masakan mak paling sedap di dunia! :)

Athira Husna said...

waa..berbuka puase ngn mknan western ye.,. hehehe.. tq tau sudi join.. ;)

Athira Husna said...

awk di blog saya! http://tirana91.blogspot.com/2011/08/singgah-ramadhan-group-4.html

Cik Baju Kurung said...

wah. selera omputih! hihi. yeah! masakan mak memang paling sedap!

CBK datang singgah dari segmen yang sama. =)

cik najihah said...

wa..sume omputeh tu hihi

izzati jerr said...

haha..kekadang ubah selera skit..lg2 blier pose..lapo..mcm2 nak mkn!! :)