Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

Penunggu Istana

korang percaya x pada kehidupan mahkluk halus??? alam ghaib??? ermm..ak bru je tengok 'Penunggu istana' yang merupakan catatan kajian pelajar universiti.. yg dah menontonnye mesty tertanya-tanya tentang kebenaran cerita ini kan..? ...aku pon x tahu sejauh mana kebenaranya..

Istana Billah,Perak


cerita ni dah keluar pawagan sejak bulan 4 2011.. tapi sampai sekarang kisah ini msih menjadi tanda tanya semua pihak??  benarkah pelajar itu dibunuh? sara, mus, zafirah.. dan dimanakah amar menghilang??
persoalan yang masih tiada jawapan..


credit : uncle seekers

ini lah nseb mereka...
sejauhmaner kebenarannya?? aku pon x mampu menjawab..

memandangkan cerita nih x dipromosikan secara menyeluruh, so mungkin ramai yang x tau kot..tp bagi peminat kisah2 seram, jgn ketinggalan utk tengok 'Penunggu Istana' nih...




8 000 orang sayang Tarzan!!:

Cik Baju Kurung said...

besh tak ? seram giler ke ? die berlakon dekat Istana Billah tu ke ?

Shuk_ArChie said...

macam menarik je... (=_=)

izzati jerr said...

CBK
seram??tu cbk kner tengok dlu lah.. zati excited tgk cter nih sbb dye psl paranormal activiti.. dye org stay kat istana tuh..utk mengesan kewujudan entiti tu..

shuk_arcnie
menarik kot..try usha cter ni.. :)

Afiqa Dayana said...

dah tgk dah citer ni :)
tpi tertanye2 jgk kan kisah ni betul ke tak . huhu

abglan said...

aik! mati betol2 ke?

izzati jerr said...

ntahlah @ afiqa dayana @abglan
sye pon kurg pasti..menurut ape yg saya bace..nnt penerbitnya akan mnjawab sagala persoalan ttg ini bila samapai waktunya,, tq komen..

Cik Baju Kurung said...

sorry . lupa link ke zati jugak pasal citer nie . lupa zati ada buat entry pasal nie jugak . padahal CBK pun ada komen zati ;)

Ahmad Hisyam (Lighta Shadowee) said...

gmbr mayat laki tu mcm real seyh!