Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

SEGMEN: KAMI SAYANG TEMAN BLOGGER, TERJAHAN PERTAMA.


Ninie Azriena ni lah yg empunyer SEGMEN hot nih.. hehehe.. dpt sambutan yg haanggattt!! cm goreng pisang pannasssss!!!
Dah terpikat dgn dia?? klik header tuh atau pun klik SINI !!
BLOGGER DRI KUMP. 4 YG SMART.. nk skodeng??? klik saja dkt header yg cun2 tuh yer... ringan2kan jari-jemari mu itu yerp..


http://najihahfara.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-rakan-blogger.html

http://sun3tpini.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-teman-blogger.html
http://metheonlykawaii.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-rakan-blogger.html
 http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-rakan-blogger.html
 http://beehac.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-rakan-blogger.html
 http://sitikektus.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-rakan-blogger.html
http://dieylashaza.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-rakan-blogger.html
 http://nuna-eiya.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-teman-blogger.html
 http://genkcorner.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-rakan-blogger.html
http://eyfaaliasstory.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-teman-blogger.html

 klik-klik kat header tu yer.. jasa anda amat dihargai... klo dah gatal jari tu jgn segan follow dan komen2 sekali blog2 yg cun2 tuh... 

6 000 orang sayang Tarzan!!:

ninie_azriena said...

blog ni comel tau..
congrats dah settle kan task pertama..wait for the next task ok :)

izzati jerr said...

okeyh ninie..tq sudi dtg..

cik najihah said...

uweee kite ade jugak hihi

POP said...

singgah dan follow :)

http://pelik-oh-pelik.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-teman-blogger.html

c genk bah ne said...

Genk melakukan terjahan kedua di sini..
Heheheh..datang dari kumpulan 5

http://genkcorner.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-teman-blogger_20.html

izzati jerr said...

tq sgt sbb sudi terjah blog nih..