Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

Macam mana nak bkk fB ni???

apalah naseb ak kali nih.. lappy ak yg problem ke FB nih yg hampeh?? korrang ader jwapan nyer?? cternyer cm nih.. smalam ak ader dpt mesej FB yg bwak VIRUS tu.. ak pon x tau lah yg dlm tuh ader virus.. ak pon melayan la.. ye rr ak mmg x taw pape ttg kewujudan virus nih.. hukhukhukkk..so sekarang nih.. jgn kata nk berIM ..nak login pon x boleh..hurmmmm.... sodddddddddeeeeeeeeeyhhhhhhhhh..... ble ak tkn link www.facebook.com jer kluar mcm nih..



jadi .. aku mmg memerlukan khidmat korang2 yg bijak2 IT ni.. please!!! bg tau kat ak mcm mner nak bkk FB cm biasa....


9 000 orang sayang Tarzan!!:

SoLy SoLicious said...

ciannye...nape ek boleh jd cm tuh...huhu...nk try bukak fb sat.. sy dah bukak fb 2,3 hari dh...mals..

Freaky said...

mungkin kene virus. nanti elok la tu. fb tengah cuci virus

Cik Bell said...

memang fb sekarang diserang penyakit virus..
adoii.tp bell bkn pakar IT la pulak.huhu

cik najihah said...

nnti da ok tukar paswed..

Cik Baju Kurung said...

memang bengap fb nie . CBK pun dah kena jugak tapi Alhamdulillah . laptop tak jadi ape ape pun . ;)

siti kektus said...

tak tahu, tak tahu. hehe :p



tadi elok je fb2 ku. *ceh, mcm byk je fb kan. haha :p

Santri T.P.I.N.I said...

salam kunjungan..wah, my number is 313 la, nice number, suka3. erm..ttg FB tu kalau tkde cara lain, buka akaun baru jer...cuma sayangla sbb gmbr2 dlm tu kan byk...cuba buat aduan dgn tuan punya FB, laporkan aduan. ada dkt situ dia taruk utk kita laporkan apa2..

izzati jerr said...

tu lah mcm plik jer..ble tkan link fb je b4 bkk acount ...x boleyh..hermm..knapa ntah ...tq 4 the feedback..

shafika azwan :-) said...

ni mesti kena virus kan?