Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

Wa Ga Pat !!!!

Wa ga pat !
doakan aku disini
relakan aku disini
misalnya aku kan pulang 
fastikan kau yang menunggu 
soal cinta luar biasa
lama-lama bisa gila
siapa yang tahu pasti
doakan aku disini...

Pernah tak zaman muda-muda  korang dipenuhi dengan cinta monyet??? hahaha Okeyh tipu la tak penah!!! Dari zaman pak pandir , pak meon dan temah sampai la laa ni... aku percaya masih wujud nye cinta zaman batu nih.. hahahaha...its normal actualy ,it depends on macam mana korang handle korang punyer feeling ...

hahahaha ... lawak bila teringat kisah dulu... cinta zaman batu, kantoi, dah kantoi buat muka selamber... cikgu meroyan pon 'thats not my problem' kata aku...hahaha punye la sempot nye zaman kanak-kanak riang aku... tapi aku bersyukur aku tidak leka , sejauh mana orang melihat aku, bergantung kepada sejauhmana keterbukaan diorang...

Rindu.. rindu dengan diri aku yang lama... yang tak penah pikir apa yang orang katakan tentang diri ni... bila dah tua nih la , aku terpaksa berdepan dengan macam-macam orang... secara paksa atau tidak...secara sedar atau tidak ...walaupun kita tahu yang dia menganggap kita seteru pada kenyataannya ,aku tetap berpura-pura seperti tak mengerti... 

Sorry mengarut... peace yaw~~~

2 000 orang sayang Tarzan!!:

Momo said...

seronok jadi budak2..tak perlu nak pk tentang masalah..kan?

THE AUTHOR said...

Cinta2 remaja....kikikki