Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

MIMPI JUTAWAN MLM...

Tadi aku baru je abes exam sejarah 1 Sejarah Tamadun dunia & Sejarah Islam... huh , agak tertekanlah...
Sejak exam nih aku tak sempat nak tengok SECRET GARDEN! selalunya aku pi dok depan TV tuh mengadap Secret Garden . Seriusss memang best gila lah citer nih.. jalan ceritanya digarapkan dengan kreatif sekali sampai buat penonton nya pergi ke alam fantasi kahkahkahkah!!! entah-entah aku je yang macam tu...

Aku pernah cakap dekat mama aku...

Aku : Mama, nanti kalau along jutawan along nak buat rumah macam dalm SECRET GARDEN tu ma
Mama : erm , yelah tu long.. berangan je lah...

kalau orang tengok cerita nih mesti berangan nak dapat boyfren/girlfren macam Joo Won dan Gil Ra-Im kan tapi aku pulak berangan nak dapat sebijik rumah macam Kim Joo Won tuh... huhhh....

RUMAH INI MILIK AKU SEPENUHNYA!!!


# cer pi tengok kat cermin tuh..perghhh cantekkk gilorrs lah... ada salji lagi!!!

# pemandangan di luar ... amat menenangkan

Bila lah aku dapat merasa hidup dalam rumah nih??? Kene jadi jutawan MLM dululah nampak gayanya!!! Takper korang doakan aku yer dapat rumah nih... nanti aku ajak semua orang pi rumh aku k!!!

6 000 orang sayang Tarzan!!:

MeowMeow said...

jutawan MLM ? amboih baru sekolah pun dah tahu pasal MLM ? nk buat MLM ape tu cik kak ? kongsilah dengan MeowMeow. hehe

Unknown said...

suami akak kalau akak tengok secret garden ni memang dia tak kacau la..
sebab dia tau bini dia sedang dialam lain..
wakakakak

kotak bulat said...

jutawan MLM tak than lama le..hehehhe

afzalsukasuki said...

wah join MLM ke?hehehe.insyaAllah mudah2an ye.kena usaha keras sikit..keras sikit dari batu nesan :P

MeowMeow said...

kalau perasan, rumah dalam drama korea banyak yang unik dan cantik. rase macam nak bina rumah tu untuk diri kita suatu hari nanti. contohnye rumah dalam full house. setuju kan ? hehe

izzati_bloging said...

memang!!! rumah diorang byk yg lawa.... :)