Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

best ke jadi anon??

mmg kekadang dalam dunia maya ni , jari aku rasa ringan je nk mengenakan orang je jadi anon aka anonymous... mana ke tidak nyer..ye rr klo ko dah support orang tuh ...kira ko join segmen dia ..at least bg lah feedback ..klo busy sesangat pon , ko just jerit je lah kat shoutbox.. ni tidak jgn kata nak komen aku punyer entry ... singgah pon tak ingin...tidak ke kejam tu nama nya... mungkinlah blog aku nih tak sehebat blogger2 lain tapi bukan kah  semua blogger (tak kira lah berapa follower dia) berhak mendapat layanan yg sama ... jgn lah mentang2 ko blogger yg dah up.. ko lyan newbie mcm aku ni apa jer... sebenarnya aku tak heran lah berapa banyak follower dia tapi kalo dah attitude dlm blogging mcm tu... tak lah sehebat mana ! so tak kiralah ko edit macam mana pon muka ko tuh ... bagi aku ko ttp sama..kalo attitude dah mcm tu... sorrylah entry ni agak mengganas sikit ... aku rasa ini lebih baik daripada aku jadi anon yang tak bertauliah...lagi pon buat apa jadi anon... buang masa je... lagi elok kita eratkan lagi hubungan sesama blogger.... peace yaww!!

6 000 orang sayang Tarzan!!:

Unknown said...

hohoho bila tarzan dah bertukar jadi hulk :P

seram....tapi aku tau sape yang kau maksudkan. kehkehkeh

Unknown said...

anon lagi fuhhh menganas..buat derk je..;p

Unknown said...

akak pun kadang2 rasa nak jadi anon bila sampai kat blog yang buat segmen tapi tak reti nak jalankan tanggungjawab ni..
geram..
kita bagi dia traffic free je.
tapi dia tak reti nak hargai..
bukan kita harap pun budi baik dia tu,tapi kita join segmen dia buat entry dan ikut syarat2 dia tapi dia senyap je.
akak nak jugak la bersuara kat budak pompuan ni.sampai sekarang buat dekk je.hampeh betul!

najihahfara said...

woho...skang mostly blogger cam tu kan

MeowMeow said...

anon tu ape eh ?

Mish Eyryn said...

hehe. . cik anon pown dah singgah blog ryn :))
tak moh laa jdik anon. . haha