Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

Sebuah perjalanan kini bermula

Jangan mudah mengalah!!! disaat kita terjatuh tak semestinya kita tidak mampu berdiri!!! dan  sudah semestinya kita tidak mampu berdiri dengan mudahnya!!! Tapi menyerah kalah bukanlah satu pengakhirannya kawan. Alhamdullilah , aku berjaya dapat apa yang aku impikan setelah sekian lama. Terbukti kini orang macam aku juga ada peluang untuk berjaya seperti orang lain. Ye memang sakit bila orang tidak percaya kat kita lepas kita dah berusaha. Berjaya atau tidak itu sekadar bonus bagi aku. Takdir   Allah yang menentukan kita. Hari ini aku rasa amat bersyukur kerana tak lama lagi aku akan digelar mahasiswi di salah sebuah IPTA. 


Bak kata ayah aku, 'semua orang boleh masuk tapi sama ada achieve atau tidak itu bergantung sejauh mana usaha kita'. Yerp tepat sama sekali!!! Aku tak berani untuk mengatakan yang boleh berjaya dengan cemerlang dalam bidang ni. Tapi aku berani untuk mengatakan yang aku akan berusaha lebih superb extra untuk achieve dalam bidang nih....InsyaAllah.


Manatak nye, aku dapat dekat Sabah yang sememangnya jauh dari family aku. Family aku ni bukanlah orang kayok anytime ada je fulus... memang susah lah nak balik selalu nampaknye.Tadi ayah aku beli tiket fligth . Untuk first time datang Sabah nih ayah aku hantar aku gi sana. Yeay!! tak cuaklah aku nnt...hehehe . Aku akan gerak sana 1 September nih!!!


Sebuah perjalanan kehidupan kini bermula...
doakan aku berjaya ye!!!





5 000 orang sayang Tarzan!!:

o.O said...

msuk UMS ke?? kos pe?? btw congrat

eika said...

good luck sayang :)

Hanif said...

Selamat belajau.....tahniah yek..
anak abah ni..hehehe

Korn Ahmad said...

selamat belajar kembali.. tahniah yer buat kamu

Jiwa Perempuan Gila said...

Congratz :)

jangan risau . barang2 n makanan d sabah niey murah2 .
cuma jangan terlalu memilih la . e.g . makanan dkt sabah mmg unik2


welcome to 'Land below the Wind'