Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

TAHUN BARU BLOG PON BARU KE??

Dah lama rasanya tak mengedit blog.. Hari nih cuti jadi aku tak lah busy sangat.. hah!!! aku sekarang dah berkerja dekat Gene martino Apparel...harap lama lah aku kejer kat situ .. aku plan nak cri duit sebelum aku sambung belajar..at least   poket aku tak lah sesak nanti kalau aku dah belajar.. itupun kalau ada rzeki aku sambung belajar . Tapi memang betul kata sesetengah orang zaman berkerja lagi susah daripada belajar!! betul sangat!!!! 

Sempena cuti sehari nih, aku dah cari background baru untuk aku... yang mcm korg tengok... pink sungguh blog nih... entahlah... aku rasa tersangat simple je blog nih.. tapi aku tahu apa yang penting bg sesebuah blog ialah content nye bukan?? jadi buat tak nampak je lah kalau blog aku nih dirasakan hudus!!! hehehe... 

Ni background aku yang lama!! kalau nak amiklah k!! jangan segan2!!!


Saja je gatal tangan nak tukar background bukan sebab Tahun Baru ke hapeh!! :P

2 000 orang sayang Tarzan!!:

syakirahmn said...

okey ah tu,kasik nafas baru kt belog XD

MeowMeow said...

jom jom singgah tengok blog meowmeow. blog saya pun dah tukar header dengan background baru. :D