Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

Kenyataan si Workaholics

Salam blogger!!! lama rasanya tak mengupdate something!!! rindunya rasa... sejak akhir nih aku memang sibuk cari duit percaya atau tak aku bekerja 7 hari dalam seminggu!! tak payah susah-susah mengira !!! Dengan kata lain aku berkerja tanpa cuti !!!

Buat masa terdekat nih, ini lah yyang aku plan... entahlah sampai bila. Aku sendiri pon tak tahu, tapi sejujurnya AKUUU MEMANG PENAT!!! Allah je yang tahu... tapi nak wat macam mana aku yang nak wat kerja2 nih.. bukan apa kita tak bolehlah nak manjakan sangat diri kita.. kadang-kadang kita kena jugak belajar berdikari.. betul tak?? Yer arr aku nak gak belajar cari duit sendiri , umur dah masuk 20 tahun takan nak mintak mak support pulak !!! malu seyh!!

Aku berharaplah lepas nih aku dapat bercuti dengan tenang, Yerp!! aku nak pegi holiday berharap sangat so aku mmg kena menyimpan lah nampaknya!!!! Best nye kalau dapat bercuti dekat pulau-pulau yang cantekkkk!!! Cuba bayangkan... keindahan matahari yang bersinar kekuningan kian terbenam, pasir putih yang halus terasa dikaki... desiran ombak laut yang kebiruan menyinar terkena cahaya matahari...daun kelapa yang melambai-lambai bersama angin yang begitu menyenangkan!!! huh!!bestnya!!! sungguh aku memang mencari ketenangan otak!!!


JEJU ISLAND, KOREA

OKINAWA ISLAND, JAPAN

Doakan aku ek dapat menjejakkan kaki kat sana!!! memang kena kumpul duitlah dulu... baru-baru ni ada kawan aku ajak naik Broga hill ...uh best gak uh!!! jimat pon jimat...tapi tengoklah dulu, nak cari masa free bukan senang lagi-lagi bila dah kejer...hmmm... okeylah korang aku dah nak kena masuk kejer  lah, nampaknyer ni je lah yang aku mengarut wat masa nih... k bye!!!



0 000 orang sayang Tarzan!!: