Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

Hati ini Misteri.

Salam Ramadhan. 
happy ramadhan dtg lagi. dan aku msih ada peluang utk ramdhan kali ini. 
Title di atas just nk gambarkan perasaan aku yg unstable. but aku keep ask question y y y n y. Why me?? dugaan tu dtg mungkin ada hikmah. Alhamdullilah aku tidak diuji begitu kuat. Hanya persahabatan aku  dan kawan-kawan sahaja diuji. Disini kulihat siapa kawan. Yang pasti ukhuwah kami semakin kuat. Frankly speakinng, aku berdepan dengan seorang yang mempunyai imej muslimah etc etc etc..  but spt yg Amir jahari... 
Jgn kau menilai dari rupa kerana  semuanya miliklah DIA. 

Yep! itulah berlaku. but maybe dia perlukan perhatian kwn2 aku kot. Tapi sejujurnya aku tak pernah sangka roomate aku sendiri backstabber. Dalam situasi ni mybe aku mangsa jenayah tikam belakang berkali-kali olehnya, tapi ada lagi kawan aku yg pling sandi. Sabarlah kawan... 


Alhamdullilah atas segala hikmah. 

0 000 orang sayang Tarzan!!: