Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

his mom.

straigth to the topic..
mase hari tu aku ada terjumpa mak dia.
mak dia peluk aku sbb berjjaya continue study..
suddenly every each moment dolu-dolu datang menyambar ingatan aku.
hmmm.. tapi tu dulu..
dia beruntung ada mak tiri selembut itu,
mak dia makcik aku.

okeyh,
ni  plak cerita aku yg clumsy,
hahaha
fon aku buat  problem
disaat  aku emergency... hmmm
oklah, nseb baik ada sorang hamba allah nih
bdk Ums jgak
tlg aku, boleh la buat call dgn ayah aku.
then sambil  tu kita orang borak2...
dan2 plak dia satu bacth plus satu bidang ...
yang peliknya aku tak pernah jumpa dia pon...
tapi dia knal la budak courses dgn aku...
hehehehe

ok tu jep
be continue kot
cerita nih.. tu pon klo ada jodoh.
bkn jodoh tuuu
tp jodoh pertemuan...
ok bye!
assalamualaikum.

1 000 orang sayang Tarzan!!: