Murai Si Penipu

miSs shAfika :)

ak pon x tau ..npe!!!

today!!! ak nk motivate plak dri ak yg x berape nk sdar dri nih..hehehehe..bkn hapeh ...ye rr exam nk dkt tp kat kpla otak ak ni ak pk..mcm2 agi...so utk nk mengupradekan dri ak ni...ak nk senaraikan vision ak....objektif ak wat mcm ni...utk ak sentiase ingat ' siape dri ak ' dg kate lain ak...nk memuhasabah diri..ye rr taun nih ak sgt2 sdar ...yg ak dah wat perangai lame blek...tp ni wat mcm ne...ade situase dan 'makhluk' yg menguasai ak utk ak kembali menyinge....hahahhaha...makhluk??? siapekah itu??? bialah..ak je yg tau!...yg pasti ak jd mcm ni ...sbb..ader 'ketidakadilan' yg jelas berlaku dpaan ak... so what?? perlukah ak brdiam dri??? sudah tentu TIDAK!! tp arini ak bkn nk cter ape yg org dah buat kat ak....tp ape yg ak perlu buat utk DIRI aku sendiri!!!hehehe....
Raihlah ilmu ,dan utk meraih ilmu belajarlah untuk tenang dan sabar.
Hidup tidak boleh berpandukan perasaan hati yg kadangkala blh menjahanamkan diri sendiri .Perkara utama harus kita fikirkan ialah menerima sesuatu atau membuat sesuatu dgn baik berlandaskan kenyataan.

ni je yg ak cube nk praktikan ..wat mse ni...cm kte membe2 ak..pelan-pelan kayuh....ape - ape pon ak mmg perlukan sokongan org laen....tp yg pasti ..usaha!!! hip-hip!! hahahahaha....whateverlah kan ape org kte!!!hahahaha...yang penting ak hepy...

1 000 orang sayang Tarzan!!:

rara said...

hi folo u. folo me erk :))